دادتعاون(لطفا برویدصفحه نخست)

خرید بک لینک
سلام. مستقیم از حضرت آیت اله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضائیه گله دارم. حضرت آیت اله، قبل از ریاست جنابعالی بر این دستگاه تنها دلخوشی ما افراد خانواده بزرگ قوه به این بود. که هر گاه مریض میشدیم. بیمارستانی بود که به ما رسیدگی میکرد. هر چند کامل نبود اما مجانی بود و مایه امید واری. که زمان پیری و از کار افتادگی بتوانیم از آن استفاده کنیم. اما زهی خیال باطل که از زمان تصدی شما آن هم، آرام آرام دارد از دست ما خارج میشود. اول مبلغ سه هزار تومان می گرفتند. و حالا اضافه شده به پنج هزار تومان  و کم کم میرود تا برسد به روز شود . کسانیکه در ادارات دیگر این نظام مشغول کار هستند. نظیر شهرداری و شرکت نفت. که در حال حاضر حقوق های آنچنانی دریافت میکنند. برای رفاه آنها انواع و اقسام تسهیلات در نظر گرفته میشود. باشگاههای مخصوصی دارند. بیمارستانهای مجهز ی دارند. اما متاسفانه قدر و قیمت کارهای قوه قضائیه به جائی رسیده است. که به قول معروف: مثالی هست میگویند. آنکه به ما ن...ده بود سکینه   ک... دریده بود. چنان این دستگاه زبون شده است. که عده ای معلوم الحال، به خود اجازه میدهند. که به قضات عالیقدر و کارمندان شریف این دستگاه آنچه را که شایسته و لایق خودشان هست نسبت دهند.حضرت آیت اله حد اقل درخواست بازنشستگان این دستگاه خصوصا کارمندان که حقوق دریافتی آنها حتی کفاف کرایه خانه دادتعاون(لطفا برویدصفحه نخست)...

ما را در سایت دادتعاون(لطفا برویدصفحه نخست) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: شنبه 14 بهمن 1396 ساعت: 21:36

سلامامروز خبر دار شدم در مورد اعلام آمادگی خود برای بازرسی شرکت رد صلاحیت شدم با آنکه من در همین هیئت مدیره به عنوان بازرس علی البدل هستم تعجب نکردم چرا که این آقایان بدرستی میدانند که من گند بعضی از کارهای آنها را میدانم و اگر به عنوان بازرس تعیین شوم البته جلو کارهای اشتباه آنها را میتوانم بگیرم مواردی را که میدانم نمی توانم در حال حاضر افشاء کنم چرا که منتظر گزارش بازرسان فعلی هستم ببینم آیا در گزارش آنها این موضوع درج میشود یا خیر و این بازرسان کار خود را به خوبی انجام داده اند یا خیر و آنوقت است که گزارش خواهم داد اما موضوعاتی را که قبلا اشاره کرده ام میتوانم از کارهای خبط این هیئت یاد آوری کنم تا شما بدانید که چرا من را رد صلاحیت کرده اند1-      این موضوع را از وبلاگ دادتعاون مجددا درج میکنم{{{{ تهمت و پاسخ آن سلام در جواب ای داد بیداد در تلگرام از سوی جناب آقای ارغوانی کما فی السابق مورد تفقد بی رحمانه قرار گرفتم که پاسخ آنرا هم درج کردم در زیر ملاحظه میفرمائید جناب آقاى زارع صادقى؛ سلام ،وقت شما بخير ؛اين فرم همان فرمى است كه در زمان جنابعالى و مديران سابق تنظيم شده است و صرفا اصلاحاتى در آن صورت گرفته است لطفا كارشكنى نكنيد و اجازه بديد اين مشكل كه سالها لاينحل مانده است به سرانجام برسد و با شبه افكنى از سوى شما به يقين خواهيم رسيد ك دادتعاون(لطفا برویدصفحه نخست)...

ما را در سایت دادتعاون(لطفا برویدصفحه نخست) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: شنبه 14 بهمن 1396 ساعت: 21:36

سلام

بنا بر خواسته ایشان من سکوت کردم و کار شکنی نکردم  و منتظرم آقای ارغوانی در مورد تهمتی که شخصا به من زده اند و من را دارای مطامع شخصی دانسته اند توضیح دهند

نادر زارع صادقی کارمند باز نشسته دادگستری

دادتعاون(لطفا برویدصفحه نخست)...

ما را در سایت دادتعاون(لطفا برویدصفحه نخست) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: شنبه 14 بهمن 1396 ساعت: 21:36

صفحه بندی